ÁSZF LélekGyógyulás

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

LélekGyógyulás szolgáltatás és szolgáltatáscsomag igénybevételére vonatkozó Általános Szerződési Feltételek

A Palma Fort Korlátolt Felelősségű Társaság (cégjegyzékszám: 1309228476, adószám: 27767735-2-13, székhely: 2636 Tésa, Ady Endre utca 11. , e-mail: info@lelekgyogyulás.hu) (továbbiakban: Szolgáltató) és a LélekGyógyulás szolgáltatásait (továbbiakban: Szolgáltatás) igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) között létrejött, szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződésre (a továbbiakban: Szerződés) a Felek egyéb tartalmú külön írásbeli megállapodása hiányában a jelen Általános Szerződési Feltételekben (továbbiakban: ÁSZF) foglaltak az irányadóak.

I. Felek közti szerződés létrejötte

I.1.A. Szolgáltató www.lelekgyogyulas.hu címen fenntartott weboldalán történő online időpont foglaló rendszer használata során:
A foglalás
i rendszer használatához szükséges adatok kitöltését, az "Olvastam és elfogadom a Felhasználási Feltételekben foglaltakat" ponthoz csatlakozó jóváhagyó mező pipával ellátásával, valamint a foglalás véglegesítése gomb használatával Ügyfél jelen ÁSZF-t elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti.

I.1.B. Szolgáltató valamely irodájába személyesen, illetve telefonon történő időpont foglalás során:
Amennyiben telefonon, vagy személyesen (szóban) kerül sor az időpont foglalásra, úgy a foglalást regisztráló kolléga átveszi a szükséges adatokat, majd egy visszaigazoló e-mailben elküldi az Ügyfél által megadott kapcsolattartási e-mail címre. Ügyfél a fenti e-mailben található véglegesítés linkre kattintva igazolja, hogy elolvasta, és elfogadta a
z általános felhasználási feltételekben foglaltakat, és azokat magára nézve kötelezőnek tekinti.

II. Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatások

II.1. A Szolgáltató az Ügyfél részére a hatályos jogszabályok, szakmai protokollok, továbbá jelen ÁSZF szerinti feltételek mellett Szolgáltatásokat nyújt az Ügyfél, illetve egyéb kedvezményezettje (pl: gyermek, családtag) részére.II.2. Szolgáltató kijelenti, hogy a Szolgáltatások teljesítéséhez szükséges tárgyi-, személyi feltételekkel, a vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy Szolgáltató jogosult a Szolgáltatások teljesítése során közreműködőt igénybe venni, akinek szolgáltatását az Ügyfél részére közvetíti, közvetített szolgáltatásként.

II.3. Az szolgáltatás igénybevételének helyszíne a LélekGyógyulás irodái közül, Szolgáltató által megadott kezelő.

II.4. A Szolgáltatások igénybevétele során Felek együttműködésre kötelesek. Ezen együttműködési kötelezettség teljesítése körében az Ügyfél tájékoztatja Szolgáltatót, mindazon körülményről, tényről (így különösen minden korábbi betegségéről, allergiájáról, gyógykezeléséről, gyógyszer vagy gyógyhatású készítmény, vagy bármilyen, függőséget okozó szer szedéséről, egészségkárosító kockázati tényezőiről, korábbi kezelésekre adott válaszreakcióiról), amely a szolgáltatás meghiúsulásához vezethet. Az Ügyfél tájékoztatási kötelezettsége kiterjed saját betegségével összefüggésben mindarra a tényre, körülményre (így különösen fertőző betegségekre, foglalkozás végzését kizáró megbetegedésére, állapotra, szenvedélybetegségére, esetleg függőségére, előző kezelések után jelentkező mellékhatásokra), amely saját, mások életét, vagy testi épségét veszélyeztetheti. Az Ügyfél tájékoztatási kötelezettsége kiterjed továbbá a szolgáltatás igénybevétele alatt saját magán tapasztalt rosszullétre, általa elszenvedett balesetre. Szolgáltató döntése alapján amennyiben szükségesnek ítéli meg, mentőszolgálatot hívhat az Ügyfélhez annak beleegyezése nélkül. A jelen pontban foglalt eset miatt felmerülő költségek az Ügyfelet terhelik.

II.5. Amennyiben az Ügyfél a tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, vagy csak részben tesz eleget, úgy az ennek elmaradásából eredő következményekért Szolgáltatót sem szakmai, sem anyagi felelősség nem terheli.

II.6. Szolgáltató kijelenti, Ügyfél kifejezetten elfogadja, hogy a Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatások, tanácsadásnak minősülnek. Szolgáltató egészségügyi, vagy gyógyászati kezelést/szolgáltatást nem nyújt, ezen kívül nem kerül sor orvosi beavatkozásra, valamint Szolgáltató nem ír fel Ügyfél számára vényköteles gyógyászati szereket.

II.7. Az Ügyfél kijelenti, hogy Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatásokat szabad önrendelkezési jogának biztosítása mellett veszi igénybe, egyúttal tudomásul veszi, hogy a létrejött jogviszony annak jellegénél fogva nem eredménykötelem. Mindebből következően Szolgáltató nem vállal felelősséget az Ügyfél által elérni szándékozott bármely eredmény eléréséért, kötelezettsége az általa nyújtott szolgáltatások tőle telhető legmagasabb minőségű biztosításában áll.II.8. Szolgáltató a Szolgáltatások nyújtása során, illetve azzal összefüggésben tudomására jutott személyes adatokat az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 adatvédelmi rendelete (GDPR) rendelkezéseivel összhangban kezeli. Az adatkezelési tájékoztatót Szolgáltató az Ügyfél rendelkezésére bocsátja a következő linken: https://www.lelekgyogyulas.hu/adatkezelesi-tajekoztato/

II.9. Felek megállapodnak abban, hogy az I. pontban megjelölt foglalási folyamatok során, Ügyfél az ÁSZF elfogadásával, Szolgáltató mindenkori GDPR adatvédelmi rendelkezéseit is kifejezetten elfogadja.

III. A Szolgáltatás, kötelezettségek

III.1. A Szolgáltatások igénybevétele előzetes bejelentkezést igényel, ezt az Ügyfél az alábbi módokon teheti meg:
– személyesen
– online
foglalási renszerben https://lelekgyogyulas.booked4.us/public/
– e-mailben:
info@lelekgyogyulas.hu
– telefonon : +36 70 658 9151

III.2. Szolgáltató köteles a végleges foglalás szerint a helyszínt időpontra szabaddá tenni, azt teljesen felkészíteni az adott szolgáltatás elvégzéséhez szükséges módon.

III.3. Az Ügyfél az előre egyeztetett Szolgáltatás igénybevételének időpontját – lehetőség szerint legalább 10 perccel – megelőzően az adott helyszínen megjelenni. Az Ügyfél esetleges késedelme esetén Szolgáltató nem köteles biztosítani a kezelés teljes időtartamát, arra továbbra is az eredeti tól-ig intervallumot kell figyelembe venni.

III.4. Amennyiben Ügyfél nem jelenik meg a Szolgáltatás tervezett időpontját követő legkésőbb 30 perccel, valamint erről nem értesíti Szolgáltatót telefonon, úgy a Szolgáltatás teljesítettnek tekinthető, és Szolgáltató nem köteles tovább biztosítani a kezelőt.

III.5. Szolgáltató fenntartja a jogot a Szolgáltatások teljesítése során az azt végző szakember esetenkénti, illetve végleges helyettesítésére.

IV. Fizetés

IV.1. A Szolgáltatások díját Ügyfél a következő módokon teljesítheti:

Átutalás: A véglegesített foglalást követően Szolgáltató díjbekérőt küld amelyen feltüntetett számlaszámra Ügyfél átutalással teljesítheti a fizetést.

IV.2. Utalás fizetés mód teljesítésére legfeljebb 5 munkanap áll rendelkezésre a banki ügyintézés véglegesítéséhez. Fontos, hogy kizárólag az a tranzakció tekinthető kiegyenlített fizetésnek, amelyben a Szolgáltatás díja a Szolgáltatás megkezdéséig jóváíródik a Szolgáltató számlaszámán. Amennyiben az összeg nem jelent meg Szolgáltató számlaszámán 3 munkanapon belül, Szolgáltató emlékeztetőt küld Ügyfél számára. Amennyiben az összeg nem jelent meg Szolgáltató számlaszámán a foglalástól számított 5 munkanapon belül, úgy a Szolgáltatás foglalása törlésre kerül.

IV.3. Bérlet vásárlás esetén esetén egy összegben történik a fizetés.

IV.4. Szolgáltató a Szolgáltatási díjak jóváírását követően számlát állít ki Ügyfél részére.

IV.5. ÁFA

IV.5.A. A honlapon megjelenő árak magyar lakcímmel rendelkező magánszemélyek esetén ÁFA mentesen értendőek.

IV.5.B. A honlapon megjelenő árakat magyar székhelyű vállalkozások esetén ÁFA terheli, amelyet Szolgáltató a díjbekérőn feltüntet. Amennyiben Ügyfél vállalkozásra kívánja a számlát kiállíttatni, úgy előzetesen a foglalás során köteles jelezni azt.

V. Lemondás/Módosítás

V.1. Ügyfél a megrendelt Szolgáltatást jogosult bármikor lemondani, amit a visszaigazoló e-mailben található szolgáltatás módosítása link-el, vagy telefonon tehet meg.

V.1.A. Amennyiben Ügyfél a Szolgáltatást a Szolgáltatás megkezdését 72 vagy annál több órával mondja le, a Szolgáltatót kezelési költség illeti meg, amely a Szolgáltatás összegének Szolgáltatás díjának 10%-a. A befizetett összeg fennmaradó részét Ügyfél felhasználhatja egy másik alkalommal, illetve kérheti annak visszatérítését, amelyet Szolgáltató köteles 10 munkanapon belül elvégezni. Amennyiben nem került befizetésre az összeg, úgy Szolgáltató a kezelési költség összegéről díjbekérőt küld Ügyfél számára.

V.1.B. Amennyiben Ügyfél a Szolgáltatást a Szolgáltatás megkezdését megelőzően 2 - 72 órával mondja le, Ügyfél a befizetett összege felhasználhatja egy másik alkalommal. Amennyiben nem került befizetésre az összeg, úgy Szolgáltató a Szolgáltatás díjának teljes összegéről díjbekérőt küld Ügyfél számára.

V.1.C. Amennyiben Ügyfél a Szolgáltatást a Szolgáltatás megkezdését megelőzően 2 órán belül mondja le, illetve nem jelenik meg, úgy a Szolgáltatást megvalósultnak kell tekinteni. Amennyiben nem került befizetésre az összeg, úgy Szolgáltató a Szolgáltatási díj összegéről díjbekérőt küld Ügyfél számára.

V.2. Ügyfél a megrendelt Szolgáltatást, illetve annak időpontját a foglalás pillanatától a kezelés megkezdése előtt legfeljebb 2 órával bármikor jogosult módosítani, amit a visszaigazoló e-mailben található szolgáltatás módosítása link-el, vagy telefonon tehet meg.

V.2.A. A V.2. pontban meghatározott módon, és intervallumban történő Szolgáltatási időpont módosítást Ügyfél díjmentesen megteheti.

V.2.B. Amennyiben V.2. pontban meghatározott módon, és intervallumban történő módosítás során Ügyfél a Szolgáltatás típusát kívánja módosítani, úgy azt díjmentesen megteheti. Ebben az esetben amennyiben a Szolgáltatás árban díjkülönbözet lép fel, úgy:
a. drágább szolgáltatás esetén Ügyfél a díjkülönbözetet megfizetni köteles
b. olcsóbb árú szolgáltatás esetén Szolgáltató a díjkülönbözetet nem számítja fel, illetve, amennyiben a kifizetés megtörtént, úgy a szóban forgó díjkülönbözetet 10 munkanapon belül visszautalja Ügyfél számlaszámára

V.2.C. Felek megállapodnak abban, hogy a V.2.B pontban körülírt, szolgáltatás típusának módosítására kizárólag egyszeri alkalmak foglalása esetén van lehetőség. Bérlet vásárlás esetén, kizárólag az első alkalom megkezdése előtt legfeljebb 2 órával módosítható a bérlettel vásárolt Szolgáltatás típusa.

V.3. Szolgáltató a megrendelt Szolgáltatást jogosult bármikor lemondani. Szolgálató érdekköréből történő lemondás esetén Szolgáltató köteles Ügyfél részére a teljes befizetett díjat megtéríteni. Bérlet esetén a Szolgáltató érdekköréből történő, egy alkalmas lemondás esetén Ügyfél kizárólag az egy alkalom összegéről rendelkezhet, azaz átteheti másik alkalomra díjmentesen az elmaradt időpontot, illetve kérheti az alkalmi összeg teljes visszatérítését, amelyet Szolgáltató köteles 10 munkanapon belül elvégezni. Ezen felül az Ügyfél további kártérítésre nem jogosult.

V.4. Szolgáltató a megrendelt Szolgáltatás időpontját, illetve a Szolgáltatás végrehajtásának fizikai helyét jogosult bármikor módosítani. Szolgálató érdekköréből történő időpont, illetve szolgáltatási hely módosítása esetén Szolgáltató köteles Ügyfél részére alternatív időpontot, illetve helyszínt felajánlani. Amennyiben Ügyfél ezt nem fogadja el, úgy egy alkalmas foglalás esetén Szolgáltató köteles a Szolgáltatás díját 10 munkanapon belül visszautalni Ügyfél részére. Bérlet esetén a Szolgáltató érdekköréből történő, egy alkalmas időpont, illetve helyszín módosítás esetén Ügyfél kizárólag az egy alkalom összegéről rendelkezhet, azaz átteheti másik alkalomra díjmentesen az elmaradt időpontot, illetve kérheti az alkalmi összeg teljes visszatérítését, amelyet Szolgáltató köteles 10 munkanapon belül elvégezni. Ezen felül az Ügyfél további kártérítésre nem jogosult.

VI. Ügyfélszolgálat-Panaszkezelés

VI.1.Abban az esetben, ha az Ügyfél érdekkörében felmerülő okból kifolyólag a szolgáltatási időszak megszakad, Szolgálató nem köteles az Ügyfél által már kifizetett összeg arányos részét visszafizetni.

VI.2. A Szolgáltatásokkal kapcsolatos felvilágosítás, valamint a reklamációk ügyében Szolgáltató a panasz@lelekgyogyulas.hu email címet tartja fenn.

VI.3. A Szolgáltatásokkal kapcsolatban, Szolgáltató reklamációkat kizárólag az Ügyféltől, azaz az Ügyfél által az ÁSZF elfogadásakor megadott e-mail címről, a Szolgáltatások kifizetésekor kapott számla bemutatása mellett fogad el. Ügyfél jogosult meghatalmazni harmadik személyt, hogy panasza ügyében eljárjon. Ebben az esetben a meghatalmazott a panasz kézbesítésekor a fizetéskor kapott számla bemutatása mellett, köteles az Ügyfél által ellenjegyzett, két tanúval igazolt írásbeli meghatalmazását is csatolni. Amennyiben ezek közül bármely dokumentumot nem képes biztosítani, úgy a harmadik személytől érkező panaszt Szolgáltató nem köteles kezelni.

VI.4 Felek megállapodnak abban, hogy vitás kérdésben egyikük sem fordul a nyilvánossághoz, illetve a médiához, beleértve e közösségi médiát is.

VI.5. Szolgáltató jogosult a szolgáltatás nyújtását azonnali hatállyal felmondani, amennyiben Ügyfél viselkedésével, kommunikációjával megzavarja saját vagy más vendég kezelését, nyugalmát, vagy akadályozza Szolgáltató munkavállalóit a munkavégzésben.

VII. ÁSZF hatálya

VII.1. Jelen ÁSZF általános jelleggel irányadó mindazon kérdésekben, amelyekről az Ügyféllel Szolgáltató egyedi megállapodásban kifejezetten eltérően nem rendelkezik.

VII. 2. Felek a jelen ASZF-el összefüggésben kialakult vitájukat elsősorban békés úton egyeztető tárgyalások útján kísérlik meg rendezni. Amennyiben az ezzel kapcsolatos tárgyalások nem vezetnek eredményre, úgy Felek vitájukat a Győr Megyei hatályos Polgári Perrendtartás szerint hatáskörrel rendelkező, illetékes bíróság előtt rendezik.